Eventcoördinator

Gepubliceerd op Maandag 23 maart

Jouw functie: Je organiseert en coördineert diverse activiteiten en evenementen die vanuit het stadsbestuur worden georganiseerd. Je werkt mee aan een aantrekkelijk aanbod van het toerisme en ondersteunt de activiteiten in het kader van lokale economie.

Jouw profiel: Je hebt een bachelordiploma én minstens 3 jaar relevante ervaring in het organiseren van evenementen. Je bent in het bezit van een rijbewijs B en slaagt in de selectieproef.

Wij bieden: Een voltijdse contractuele functie (weddenschaal B1-B3). De extra’s zijn: maaltijdcheques, gratis hospitalisatieverzekering, fietsvergoeding, opleidingsmogelijkheden en een interessante verlofregeling. Relevante ervaring kan tot 10 jaar meetellen voor anciënniteit. Er is een wervingsreserve van 3 jaar.

Interesse? Mail ons jouw CV en motivatiebrief, samen met een kopie van jouw diploma, vóór 17 april 2020. In deze brochure vind je alle informatie over de voorwaarden en de selectieprocedure.  Verdere inlichtingen kan je krijgen bij de personeelsdienst via vacatures@waregem.be.