Projectleider wegen- en waterinfrastructuur

Jouw functie: Je volgt werken en projecten op die gecoördineerd worden vanuit de dienst wegen- en waterinfrastructuur. Je beheerst de dossiers van de werken die jij moet opvolgen zowel op technisch als op administratief vlak. Je bent het aanspreekpunt bij projecten in eigen beheer of voor externe aannemers.

Jouw profiel: Je hebt een bachelor diploma in een technische richting en een rijbewijs B. Je slaagt in de selectieproef.

Wij bieden: Een voltijdse contractuele functie (weddenschaal B1-B3). De extra’s zijn: maaltijdcheques, gratis hospitalisatieverzekering, fietsvergoeding, opleidingsmogelijkheden en een interessante verlofregeling. Relevante ervaring kan onbeperkt meetellen voor anciënniteit. Er is een wervingsreserve van 3 jaar.

Interesse? Stuur een motivatiebrief en uitgebreid CV, samen met een kopie van het vereiste diploma, op naar het College van burgemeester en schepenen, Gemeenteplein 2 te 8790 Waregem. Inschrijvingen sluiten af op 3 april 2017. In deze  infobundel vind je alles over de functie en de selectieprocedure. Verdere informatie kan je krijgen bij de personeelsdienst op 056 62 12 19 of via vacatures@waregem.be. De selectieprocedure is voorzien voor april 2017.

Created at: 09/03/2017