Stafmedewerker personeelsbeheer

Jouw functie: Je behandelt de personeelsdossiers en staat in voor een correct beheer. Je verwerkt de loonadministratie, toelagen en vergoedingen van alle medewerkers van de stadsdiensten. Je bent het aanspreekpunt bij vragen van medewerkers over hun individuele dossier.

Jouw profiel: Je hebt een bachelor diploma en je hebt 2 jaar functierelevante ervaring binnen het domein van personeelszaken. Je slaagt in de selectieproef.

Wij bieden: Een voltijdse contractuele functie (weddenschaal B1-B3). De extra’s zijn: maaltijdcheques, gratis hospitalisatieverzekering, fietsvergoeding, opleidingsmogelijkheden en een interessante verlofregeling. Relevante ervaring kan tot 10 jaar meetellen voor anciënniteit. Er is een wervingsreserve van 3 jaar.

Interesse? Bezorg ons een motivatiebrief en uitgebreid CV. Solliciteren kan tot en met 6 mei 2019. In deze brochure vind je alle informatie over de functie, de voorwaarden en de selectieprocedure. Verdere inlichtingen kan je krijgen bij de personeelsdienst op 056 62 12 19 of via vacatures@waregem.be.